بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

بررسی راه‌های صعود تیم ملی نوجوانان ایران به مرحله پلی‌آف جام جهانی | سرنوشت صعود در دست شاگردان عبدی

  • کد خبر: ۱۹۴۹۱۱
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
بررسی راه‌های صعود تیم ملی نوجوانان ایران به مرحله پلی‌آف جام جهانی | سرنوشت صعود در دست شاگردان عبدی
تیم ملی نوجوانان ایران برای صعود از گروه خود محکوم به پیروزی مقابل کالدونیا است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی نوجوانان ایران جمعه ۲۶ آبان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف تیم ملی کالدونیا خواهد رفت.

شاگردان حسین عبدی که با یک پیروزی مقابل برزیل و یک شکست مقابل انگلیس با ۳ امتیاز در رده سوم گروه C قرار دارند برای صعود از گروه خود محکوم به شکست کالدونیا هستند.

اما در سوی مقابل کالدونیا که نتایج به شدت ضعیفی در این دوره از رقابت‌ها کسب کرده و به طور مجموع مقابل انگلیس و برزیل ۱۹ گل دریافت کرده، بعید به نظر می‌رسد شاگردان حسین عبدی برای شکست کالدونیا کار سختی داشته باشند.

نکته حائز اهمیت برای جایگاه ایران در این گروه تفاضل گل تیم ملی نوجوانان است که برای ارتقای جایگاه خود نیاز به یک پیروزی پرگل مقابل کالدونیا دارد.

در این گزارش راه‌های صعود تیم ملی نوجوانان به مرحله پلی‌آف را بررسی خواهیم کرد.

بررسی راه‌های صعود تیم ملی نوجوانان ایران به مرحله پلی‌آف جام جهانی | سرنوشت صعود ایران دست خودش است

برد ایران و برد انگلیس

در صورتی که انگلیس بتواند برزیل را شکست دهد، تیم ملی نوجوانان ایران در صورت پیروزی مقابل کالدونیا با هر نتیجه‌ای به عنوان تیم دوم گروه C با ۶ امتیاز به مرحله بعدی صعود خواهد کرد. انگلیس با پیروزی مقابل برزیل ۹ امتیازی می‌شود و ایران با پیروزی مقابل کالدونیا با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت. برزیل نیز ۳ امتیازی باقی خواهد ماند و از مسابقات حذف خواهد شد.

برد ایران و تساوی انگلیس - برزیل

در این حالت نیز با توجه به اینکه برزیل با تساوی مقابل انگلیس ۴ امتیازی خواهد شد، شاگردان عبدی با کسب ۳ امتیاز دیدار با کالدونیا به عنوان تیم دوم پس از انگلیس از گروه خود صعود خواهند کرد.

برد ایران و برد برزیل

یکی از پیچیده‌ترین حالت‌های محتمل برای تیم‌های صعودکننده گروه C در صورتی رخ می‌دهد که ایران، کالدونیا و برزیل، انگلیس را شکست دهد تا شاهد ۳ تیم ۶ امتیازی در گروه C باشیم که در این حالت کار تیم‌های صعودکننده به تفاضل گل آن‌ها گره خواهد خورد. ایران در حال حاضر با تفاضل گل صفر در جایگاه سوم قرار دارد. تفاضل گل انگلیس و برزیل نیز مثبت ۱۱ و ۸ است. تیم ملی نوجوانان در این حالت نیاز به کسب حداقل تفاضل مثبت ۱۰ گل دارند تا بتوانند در صورت پیروزی برزیل مقابل انگلیس به عنوان تیم اول و یا دوم گروه خود به مرحله بعد صعود کنند. در غیر اینصورت ایران با پیروزی مقابل کالدونیا ۶ امتیازی می‌شود و به عنوان تیم برتر سوم به مرحله پلی‌آف صعود خواهد کرد.

تساوی ایران و برد انگلیس

در این حالت ایران ۴ امتیازی شده و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می‌کند، برزیل نیز با ۳ امتیاز از مسابقات حذف می‌شود.

تساوی ایران و تساوی دیدار انگلیس و برزیل و یا برد برزیل

تنها شرایطی که صعود ایران را به، اما و اگر می‌کشد این است که ایران نتواند کالدونیا را شکست دهد و با ۴ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار بگیرد. در این صورت باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها در سایر گروه‌ها بماند و امتیاز و تفاضل گل ایران با سایر تیم‌های سوم مقایسه خواهد شد که صعود ایران را سخت خواهد کرد.

شکست ایران

در این حالت نیز صرف هر نتیجه‌ای در دیدار انگلیس و برزیل، به احتمال فراوان ایران از صعود به مرحله حذفی بازخواهد ماند و با ۳ امتیاز به کار خود در جام جهانی پایان خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->